Polityka jakości

Postanowiliśmy, że w naszym wypadku dbanie o jakość będzie czymś więcej niż tylko chwytliwym hasłem reklamowym. Dlatego konsekwentnie od początku naszej działalności wprowadzamy narzędzia kontroli wszystkich procesów realizowanych w ramach przedsiębiorstwa. W 2005 roku uzyskaliśmy formalne potwierdzenie wysokiej kwalifikacji naszych działań, otrzymując od Det Norske Veritas certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2000.

Nie poprzestaliśmy jednak na tym i ciągle szukamy rozwiązań dzięki którym będziemy w stanie jeszcze efektywniej i pewniej realizować zamówienia naszych klientów. Wiąże się to zarówno z co dwutygodniową kontrola jakości procesów wykonywanych przez poszczególnych pracowników na poziomie całej firmy, jak i szczegółową, bo trzystopniową (na etapie produkcji, po jej zakończeniu oraz przed wysyłką) kontrolą produkowanych przez nas wyrobów.

Ostatecznym celem wszystkich tych działań jest zaufanie naszych klientów – jest ono dla nas najważniejsze.